Globul пръв предлага персонални видео оферти на своите клиенти

София, 4 април 2013 – GLOBUL е първата телекомуникационна компания в България, която предлага на своите клиенти персонализирани видео оферти, разработени на база индивидуалните нужди на всеки един от тях.

Персоналното видео представя по интересен и иновативен начин реални данни за месечното потребление на клиента с цел да му предложи най-подходящите за него услуги и да му помогне да постигне по-ефективен контрол върху разходите си. Част от видео предложенията са разработени специално за да информират клиентите как да се възползват от мобилната версия на интернет портала MyGLOBUL, услугата Е-Фактура или персоналните им оферти по Програма ЗАЕДНО.

Всеки клиент на GLOBUL с изготвено персонално видео ще бъде уведомен чрез SMS и ще има възможност да гледа видеото директно през своя смартфон или в личния си профил в интернет портала MyGLOBUL. В случай че видеото съдържа персонална оферта, потребителят ще може да се възползва от нея онлайн или в магазин от търговската мрежа на GLOBUL в удобен за него момент. Видеото е с валидност 30 дни, а генерираният мобилен трафик за гледането му е безплатен.

„Гордеем се, че сме първите в България, а и сред пионерите в Европа, които използват подобен иновативен канал за комуникация със своите клиенти. С персоналното видео ние се стремим да дадем на абонатите си допълнително удобство и гъвкавост при избора на най-изгодните за тях предложения от нашето богато портфолио.“, заяви г-жа Петя Златева, директор „Продукти и услуги“ на GLOBUL.