Lenovo с награди за дизайн от red dot

IdeaPad U430s печели награда в категорията „red dot: най-добрият сред най-добрите”

IdeaPad U430s печели награда в категорията „red dot: най-добрият сред най-добрите”

Lenovo обяви, че компанията e удостоена с отличия от немските награди red dot, едни от най-престижните отличия за дизайн в света. Лаптопът IdeaPad U430s печели награда в категорията „red dot: най-добрият сред най-добрите”. Нещо повече, отдел „Дизайн и Потребителско изживяване” на Lenovo e победител в категорията „red dot: нaй-добър екип от дизайнери за 2013 година”.

Уникалното отличие, за което не се кандидатства, се присъжда на иновативни и висококачествени продукти, които допринасят за успехa на бизнеса. Доказателство за това е оценката на организацията red dot: „Екипът ‘Дизайн и Потребителско изживяване’ на Lenovo категорично задоволява нуждите на технологичния пазар. В продължение на години, Lenovo впечатлява журито на red dot със своите продукти и невероятните им дизайнерски решения. Като признание, екипът е избран от red dot за ‘най-добър екип от дизайнери за 2013 година’.”

Lenovo се съревновава с конкуренти от целия свят, като критериите за оценяване в категорията включват иновация, технологии, работа в екип и производителност. Създадена през 1988 г., всяка година организацията red dot избира по един дизайнерски екип, който дoпринася за развитието на пазара чрез своята последователност и новаторски постижения в дизайна. Списъкът с победителите от последните години включва успешни компании като Nokia, Adidas, BMW, Bose и Porsche.

Lenovo е първата китайска компания, която печели награда за най-добър екип от дизайнери. Отличието доказва приносът към иновациите и високите дизайнерски възможности на компанията. Това е сериозно конкурентно предимство на всички пазари и показва, че потребителите оценяват добрия дизайн. Наградата е сериозен пробив за Lenovo, чието име е познато на всяко домакинство в Китай, докато марката бързо набира популярност в целия свят заради своите иновации и лидерство в областта на технологиите и дизайна.

Lenovo се гордее с 21 отличия в категорията „продуктов дизайн” на наградите red dot. Пример за това са Lenovo IdeaPad U430s (2013), ThinkCentre Edge 91 (2012) и Yoga концепцията (2005), които са удостоени с най-високото признание – ‘най-добър сред най-добрите’. Всички тези постижения осмислят значимостта, която Lenovo отдава на дизайна на своите нови и стилни продукти.

„Lenovo се отличава с изцяло глобален подход, силно дизайнерско звено и безкомпромисен фокус върху качеството”, каза основателят и изпълнителен директор на наградите red dot проф. д-р. Петер Зек. „Нещо повече, множество продукти на Lenovo са отличени с нашите награди. През 2012 и 2013 г., Lenovo спечели най-голямото признание: ‘red dot: най-добър сред най-добрите’. Oткакто Яо Ингжиа оглави екипа, компанията се радва на многобройни red dot отличия. Ингжиа откри дизайнерски език, разбираем от потребителите по целия свят. Прогресивното му мислене си личи в революционния дизай, приложенията, и автентичните материали, от които са изработени ноутбук компютрите и таблетите на Lenovo. Ето защо, съм изключително щастлив да връча на Lenovo почетната награда ‘red dot: нaй-добър екип от дизайнери за 2013 година’. Тя е напълно заслужена.”

„Тази ключова награда е от огромно значение за нашия отдел ,Дизайн и Потребителско изживяване’, защото дава висока оценка на непрестанните ни постижения в областта на качествения дизайн през последните години”, каза Яо Ингжиа, вицепрезидент на Lenovo и директор на отдел ‘Дизайн и Потребителско изживяване’. „Целенасочено се стремим да се превърнем в световен лидер в PC Плюс епохата – ера на таблети, смартфони, интелигентни телевизори и персонални компютри. За да постигнем тази цел, ще продължим да прилагаме опита си в производството на персонални компютри и иновации в дизайна. Така, нашите потребители ще могат да разчитат на издръжливи, функционални, мощни и интуитивни продукти, които, разбира се, са радост за окото.  Наградата ‘red dot: нaй-добър екип от дизайнери за 2013 година’ ни дава страхотен стимул и вдъхновение да продължим напред. Не бихме спестили и грам усилиe, за да станем лидери в развитието на дизайна и да налагаме тенденциите в потребителското изживяване.”