В началото на юни Xerox България подписа официален договор за сервизно обслужване със системния интегратор и доставчик на ИТ услуги Стемо.
Сервизната организация на Стемо ще извършва гаранционна и следгаранционна поддръжка на пълната гама офисни продукти на Xerox, предназначени за персонални потребители, малки, средни и големи организации. Гамата включва принтери, мултифункционални устройства, копири, скенери, факс апарати, LCD монитори, съобщиха от Xerox България.
Партньорските отношения между двете компании започват в края на миналата година, когато Стемо стана търговски партньор на Xerox. С подписването и на сервизен договор със Стемо, Xerox цели увеличаване на точките за сервизно обслужване на офисния клас продукти на територията на страната.
“Стемо притежава много добре развита сервизна мрежа, отговаряща на международните стандарти на Xerox", коментира Огнян Киряков, генерален директор на Xerox България. “Чрез присъединяването на Стемо към сервизната ни структура, клиентите ще получат продажбено и следпродажбено обслужване на едно място”, допълни той.
„Сервизният договор с Xerox е в съответствие с бизнес стратегията на Стемо и осигурява нови възможности за реализиране на цялостни решения и проекти за различни по големина организации”, заяви Стефан Моров, управител на Стемо.