Интернет компанията Yahoo пусна нова система за онлайн реклама, наречена SmartAds. Идеята е рекламодателите да променят своите послания, според възрастта, пола, местоживеенето и интересите на конкретния интернет потребител.
Благодарение на новата система, потребителите ще виждат само интересни и полезни за тях реклами, обясняват от компанията. SmartAds работи в съответствие с вкуса на потребителите и като такава предлага пряк отговор на техните търсения, а не непонятни брендове и послания.
Системата обединява в себе си демографските и географски предпочитания на потребителите на услугите на Yahoo. Платформата ще получава реклами от различни компании и брендове и автоматично ще ги комбинира в набор от подходящи послания за потребителите в реално време.
SmartAds рекламите ще се появят скоро в сайтовете на Yahoo и порталите на нейните партньори Comcast и eBay.