Демонстрация на ОББ call center в Интернет

07-06-2006 – ICYGEN
Демонстрация на ОББ call center в Интернет
Обединена българска банка демонстрира предимствата на своя нов call center чрез интерактивен тест. На адрес:http://callcenter.ubb.bg потребителите проверяват какви въпроси могат да задават и каква информация могат да получат на телефон 0700 117 17. Тези, които не знаят верните отговори на въпросите в теста, могат да поискат еднократно помощ от виртуалната операторка на call center ОББ, която дава правилните отговори на всички въпроси.
Онлайн тестът е изработен от интерактивна агенция ICYGEN и само за първите десет дена след стартиранена кампанията, близо 12 000 потребителя са посетили сайта.
Новият call center на ОББ ще пести време на клиентите на банката, ще отговаря на въпроси, свързани с продукти на банката за граждани, за изгубена или открадната карта, ще обслужва онлайн техните карти, кредити и депозити. За спешни случаи и блокиране на карти центърът ще отговаря на запитвания денонощно.
Участниците с най-добри резултати от попълването на интерактивния тест ще участват в томбола и ще се състезават за голямата на града на ОББ, осигурена от Алма Тур, която е почивка за двама в Анталия в петзвезден хотел. Чрез томбола ще бъдат раздадени още 17 MP3 CD плейъра Panasonic и 17 фотоапарата Kodak. Наградите ще бъдат обявени на адрес http://callcenter.ubb.bg на 13 юни 2006 г.

Коментар