
Тенденцията за широколентов достъп навсякъде и по всяко време продължава да определя търсенето на управлявани услуги. С навлизане на 3G, LTE (4G) и други значими иновации, много оператори избраха външен изпълнител за управлението на новата или заварената технология.
[related-posts]
Шведската компания Ericsson индустриализира концепцията за предоставяне на управлявани услуги за множество оператори чрез глобални центрове за услуги и добра организация на полевите операции. В резултат на това, един милиард абонати вече ползват мрежи, управлявани от Ericsson.
„Следващата стъпка е преминаването от традиционни управлявани услуги към такива, фокусирани върху изживяването”, коментира Магнус Мандерсон, изпълнителен вицепрезидент на отдел „Глобални услуги” в Ericsson.
Моделът на управлявани услуги, фокусирани върху изживяването (Experience Centric Managed Services model), носи редица ползи на операторите, вкл. по-удовлетворени клиенти, по-нисък брой изгубени абонати, по-висок среден приход от потребител и по-рентабилни операции.
Ericsson инвестира над 1 милиард долара в инструменти, методи и процеси за предоставяне на услуги и създаване на глобални центрове за услуги в Румъния, Мексико, Индия и Китай. Тези центрове предлагат дистанционно управлявани услуги на голям брой мрежи, навсякъде по света.
