Нова стратегия на Dell ще увеличи търсенето на LCD монитори

Промяна в стратегията за продажби на компютърния гигант Dell може да доведе до засилено търсене на LCD монитори, въпреки очакваното увеличение на цените им тази година.
Американската компания, която се извиси до номер на РС пазара с директен модел на продажби, в последно време отстъпи лидерството на конкурента HP. Сега обаче управляваната от Майкъл Дел корпорация интегрира в своя бизнес модел и индиректни продажби чрез риселъри и ритейл канали.
Очаква се търсенето на LCD панели за лаптопи и монитори от Dell да достигне скоро 10 милиона броя, според сайта digitimes.com, който се позовава на индустриални източници. За да поддържа каналите за продажби, Dell ще трябва да организира по нов начин складовите си наличности.
Няколко пъти в последно време мениджъри на компанията са посетили производители на LCD панели в Тайван, за да осигурят доставките на необходимите количества.
Dell и в момента реализира много големи продажби на 17- и 19-инчови LCD монитори в бизнес сегмента, като се очаква нуждите на компанията да нараснат значително с интегрирането на партньорските канали.
Междувременно, източници от индустрията прогнозират поскъпване на LCD панелите от есента.

Коментар