Чрез силата и въздействието на мобилните технологии, Nokia стартира партньорството си с организацията „The ONE Campaign”, за да подкрепи тяхната мисия да сложат край на бедност по света. Новата музикална кампания на ONE, наречена agit8, стартира днес, за да покаже невероятния напредък, който е постигнат досега и да отправи призив за действие. Крайната бедност е намалена наполовина през последните 20 г. и фактите показват, че тя може на практика да бъде елиминира до 2030 г., но само ако действаме сега.
Кампанията включва цифрова музикална платформа, която се отличава с нови видео записи на класически протестни песни, импровизирани изпълнения на живо и нов филм, който ще бъде прожектиран на култовата фасада на галерията Tate Modern в Лондон. Като визуален глас на тази уникална глобална медийна кампания, Nokia спомага за разпространението на идеите и призива за борба с бедността чрез изображенията, заснети по целия свят.
Живописни изображения, заснети от видни фотожурналисти, блогъри, любители фотографи и известни личности от цял свят с тяхната Nokia Lumia 920, ще бъдат прожектирани върху галерията Tate Modern във вечерите от 11-ти до 13-ти юни.
Освен това Nokia насърчава своята общност да изрази своя глас като улавя и споделя снимки, истории и изживявания, които подкрепят темата “Напредък чрез Протест” на ONE. Изображенията, вдъхновени от протестни песни, са на разположение за преглед и могат да бъдат споделяни в Twitter чрез официалния хаштаг #nokiaxONECampaign или да бъдат качвани на официалната страница на Nokia във Facebook (facebook.com/Nokia).
“Споделената вяра в свързването на хората по света спомогна за това вълнуващо и динамично партньорство”, заяви Джон Никълс, глобален бранд-директор на Nokia. “Благодарение на нашата водеща технология за изображения и силата на снимките при повишаването на осведомеността за световните проблеми и сближаването на хората, ние сме решени да помогнем за разпространяването на мисията на тази невероятна организация.”
ONE ще използва висококачествените фотографии, генерирани от потребителите на Nokia, за да вдъхновява милиони хора в подкрепа на работата и застъпничеството насочени към крайната бедност и предотвратимите болести по света.
Посетителите на one.org/protestsongs ще намерят там красиви фотографии от Nokia заедно с много разнообразни артисти, които представят тяхното собствено виждане за класически протестни песни. Сайтът ще включва видео изпълнения на всички, независимо дали те са световно известни артисти или улични музиканти, и ще дава възможност на потребителите да включат техния глас в борбата с крайната бедност.
“Застъпничеството е в същността си колективен опит, движение, което има за цел да бъде споделяно с други хора”, каза Джеф Давидоф, главен маркетингов директор на ONE и добави: “Хората споделят изживяванията си чрез снимки, което прави Nokia идеалният партньор за нашите членове, при обединяването им и в кампаниите срещу крайната бедност.”