Apple ще пусне тази есен “армия” от нови продукти, обеща пред партньори ръководството на компанията начело със CEO-то Тим Кук. По-рано тази седмица Кук се срещна с мениджъри на търговски вериги, които продават продуктите на Apple.
Както обикновено, няма официална информация за новите продукти от Купертино. Носят се слухове, че компанията подготвя бюджетни версии на iPhone. Известно е освен това, че Apple работи усилено по проекта за умен часовник iWatch.
Въф фирмените магазини App Store се продават само 20% от всички iPhone, които Apple реализира, докато останалите 80% се падат на мрежата от телеком оператори и ритейлъри.
По думите на Кук, iPhone е имиджов продукт и много купувачи влизат в магазините заради него. Виждайки обаче iPad и MacBook, те купуват и от тези устройства, отбелязва CEO-то.
Apple ще се опита да стимулира продажбите на на смартфони чрез различни кампании. Наскоро стартира акция сред студентите – купувайки iPhone, те получават като подарък карта iTunes Gift с номинал 50 долара.
В началото на лятото заедно с дистрибутора на мобилни телефони Brightstar компанията от Купертино стартира програма за замяна на стари iPhone с нови модели срещу доплащане.