Кол център на БТК ще обслужва клиентите на Grisoft в цял свят

60 специалиста от международния кол център на БТК (БТК Контакт) ще обслужват клиентите на компанията за сигурност в интернет Grisoft. Към момента около 40 оператора приемат обаждания, свързани с продуктите на софтуерната компания, съобщиха от пресцентъра на БТК.
"Това е четвъртият кол център на Grisoft в света, като вече разполагаме с функциониращи центрове САЩ, Кипър и Чехия", каза изпълнителният директор на Grisoft Денис Смит.
Всички оператори от БТК Контакт, които ще работят по проекта, преминават през задължително обучение. Поради спецификата на предлаганите от Grisoft продукти за сигурност и предпазване от компютърни вируси, обучението е с продължителност три месеца. Операторите са на разположение 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието.
"Този договор ще доведе до нови възможности както за високо квалифицираните ни колеги, така и за откриване на нови работни места", каза Джон Гладуиш, директор "Международни кол центрове в БТК.
Изборът на Grisoft е продиктуван и от ролята на страната ни като център за политическа и икономическа стабилност в Източна Европа, както и от членството й в ЕС, посочиха от БТК. Наред с това България предлага и високо квалифицирани кадри с отлична техническа и езикова подготовка.
Grisoft е един от водещите доставчици на интернет продукти за сигурност и предпазване от компютърни вируси.

Коментар