В офисите: 10% гледат световното по Интернет
Работата, а не мачове, e приоритет за 31%, сочи проучване
19-06-2006
Горещо проучване успокоява шефовете на фирми в дните на световното първенство по футбол. Само 10% от служителите в офисите гледат на живо мачовете в Интернет, според анкета на сайта silicon.com.
Горещо проучване успокоява шефовете на фирми в дните на световното първенство по футбол. Само 10% от служителите в офисите гледат на живо мачовете в Интернет, според анкета на сайта silicon.com.
Истинската добра новина за мениджърите е, че цели 31% от анкетираните са посочили работата като приоритет, докато са в офиса.
Бърза проверка на спортните сайтове е обичайният начин за информиране за последните резултати от световното в Германия. Някои пък си спестяват и това, като разчитат да се осведомяват какво става на терените по емоциите на своите колеги, следящи изкъсо двубоите.
Проучването не открива запалянковци, които да чакат резултати от срещите на мобилните си телефони, въпреки шумните кампании на мобилните оператори.
Телевизията и радиото запазват сравнително висок рейтинг от 12% и 5% съответно като предпочитани източници (на работното място) за случващото се на терените в Германия.