Производителите и търговците на хендсети губят по 600 милиона паунда само във Великобритания, защото не успяват да се обвържат с женския пазар.
Една на всеки три жени, потребителки на Интернет, участвали в проучване на рекламната агенция Saatchi & Saatchi, казва, че би увеличила разходите си за потребителска електроника. Но при условие, че продавачите полагат повече усилия в подхода си към жените и им отделят повече време в магазините и сайтовете за електронна търговия.
Почти всяка трета участничка в онлайн проучването смята, че в технологичните реклами жените не се вземат предвид като целева група. Над 50% от тях се чувстват разочаровани, че собствениците на марките и продавачите не разбират на какво държат жените и не ги разглеждат като потенциални потребители.
Също така една трета от жените не се чувстват достатъчно уверени, за да задават въпроси в магазините. Участничка в проучването дори описва магазините за потребителска електроника като места със силна мъжка миризма.
Като цяло, жените от изследването са заявили високо и ясно, че не искат розови мобилни телефони или такива с инкрустирани диаманти. Само 9% смятат, че е важно техните хендсети да изглеждат женствено. Останалите споделят, че се чувстват гледани от високо и се обиждат от изобилието на розови продукти, за сметка на лъскавите такива, които жените търсят и харесват.