HP ще похарчи 300 милиона долара в маркетингова кампания

Компютърният гигант HP обяви нова стратегия Print 2.0, както и маркетингова кампания “What do you have to say?” за 300 млн. долара, която ще популяризира стратегията. Лица на кампанията ще бъдат изпълнителката и моден дизайнер Гуен Стефани, основателят на Burton Snowboards Джейк Бъртън и известната графична дизайнерка Пола Шер, съобщиха от компанията.
Три са акцентите в стратегията Print 2.0: представяне на платформа за цифров печат от следващо поколение, улесняване на печата от Интернет и разширяване на платформите на HP за създаване и разпространение на цифрово съдържание към всички потребителски сегменти.
HP представя Print 2.0 като обща стратегия, чиято цел е да ускори възможността на компанията да заеме по-голям дял от 53-те трилиона страници, които се очаква да бъдат принтирани до 2010 г.
За да представи Print 2.0 на потребителите, HP организира международната маркетингова кампания “What do you have to say?”, която помага на потребителите да изразят себе си чрез онлайн инструменти за създаване и публикуване на цифрово съдържание. Кампанията започна с три Интернет-базирани инициативи, чиято цел е да окуражат потребителите с уникални материали за печат.
Освен тези инициативи, HP създаде "уики" сайтове за потребители и за малки предприятия, които ще им позволят да работят съвместно по печатни проекти, да обменят идеи и предлагат достъп до ръководства и съвети по разнообразни теми – от печат, занаяти и цифрова фотография до маркетинг и брандинг на малки предприятия.
Компанията планира да добави HP Print Studio към портфолиото си от Интернет услуги през октомври. Сайтът ще предлага безплатни, класически шаблони и модели за картички, бланки, визитки, покани и др.

Коментар