Apple е хегемон в мобилната реклама

iPad е обсебил над  90% от приходите от мобилна реклама за таблети

iPad е обсебил над 90% от приходите от мобилна реклама за таблети

Apple със своята мобилна платформа iOS е абсолютен лидер по приходи от мобилна реклама, сочи проучване на Opera Mediaworks, част от норвежкия разработчик Opera Software.

На iPhone се падат 36,4% от приходите на пазара за мобилна реклама, срещу 27,8% за платформата Android. Смартфоните на Apple генерират 43,8% от всички показвания на мобилна реклама.

При таблетите превъзходството на Apple е още по-категорично. На iPad принадлежат 91,2% от приходите от мобилна реклама. На второ място са моделите Galaxy на Samsung с 6,1%, следвани от таблетите на Acer с дял от 1,15%. Останалите поизводители си разделят 1,54% от пазара на мобилна реклама.

Челната петица на страните, в които се показват най-много мобилни реклами, се формира от САЩ, Великобритания, Индонезия, Италия и Индия.

Платформата на Opera Mediaworks обработва 60 млрд. показвания на реклами в 13 хиляди мобилни сайта и приложения с ежемесечна аудитория над 400 млн. потребители.

Коментар