Sony: Ниската цена не гарантира успех

Джек Третън смята, че всички предпоставки за успех на PlayStation 4 са налице

Джек Третън смята, че всички предпоставки за успех на PlayStation 4 са налице

Ценовото предимство е нещо позитивно, но не гарантира успех на пазара за геймърски конзоли, заяви Джек Третън, изпълнителен директор на Sony Computer Entertainment America в интервю за Блумбърг ТВ.

Новата конзола на компанията, PlayStation 4, ще се продава в САЩ и Европа съответно за 400 долара и 400 евро, или с внушителните 100 долара/евро под препоръчителната цена на Xbox One, която обаче включва камера и датчик за движение Kinect 2.

Играчите в сектора разчитат на 10-годишен жизнен цикъл на геймърските конзоли, поради което от значение е общата цена на притежание, коментира Третън. Най-евтината система не винаги е най-успешна, но по-ниската цена спрямо конкурента никога не е била минус, допълва мениджърът.

Всички компоненти за успеха на PS4 са налице, остава само конзолата да бъде въведена грамотно на пазара и да изпълни обещанията. „Мисля, че обществото на разработчиците е на наша страна. Сега остава да изпълним успешно всички планирани мероприятия”, казва Третън.

Важно е на потребителя да бъде дадено вярното, стойностно предложение. Когато човек види продукта и каже „изглежда привлекателно, искам го”, това значи, че победата е в ръцете ви, споделя шефът на SCEA.

PS4 излиза на пазара в Северна Америка на 15 ноември, а в края на същия месец ще стане достъпна и в Европа. До края на годината конзолата ще се появи на пазарите в 32 страни по света.

Коментари по темата: „Sony: Ниската цена не гарантира успех”

добавете коментар...

  1. :о)

    Разбира се по-ниската цена не му гарантира и бонусчето в джоба на този хубостник…
    Затова скуби и дери кожи, докато можеш 🙂

Коментар