88 коли Volkswagen Polo за 88 дни ще спечелят клиентите на М-Тел

88 коли Volkswagen Polo за 88 дни ще спечелят клиентите на М-Тел. Операторът ще раздаде общо 101 нови автомобила на потребителите, участвали в SMS кампанията “88 коли за 88 дни”.
От 18 октомври 2007 г. до 13 януари 2008 г. всеки ден по един късметлия ще печели червен Volkswagen Polo. За да участват в разпределението на автомобилите, клиентите трябва да изпратят празен SMS до кратък номер 8888 и след това да дават верен отговор на въпросите, които ще получат на мобилните си телефони. В края на всяка седмица най-активният участник ще получава автомобил от същия модел. Печелившите за седмица се определят според броя събрани точки от верни отговори. Така общият брой на раздадените коли става 101.
Спечелилите се определят ежедневно и ежеседмично в срока на кампанията измежду участниците, изпратили поне един верен отговор. Ежедневните победители се определят чрез електронно теглене, в което се включват участниците, изпратили верен отговор в рамките на предходния календарен ден.
Всеки участник може да спечели само една награда. Служител на М-Тел се свързва със спечелилите чрез обаждане от номер 133 до един работен ден от определянето на спечелилия.
Цената на всеки SMS изпратен до кратък номер 8888 е 1,20 лв. с ДДС. Играта се организира от М-Тел съвместно с Велти, ГоингЪп и М-Телеком. За повече информация посетете интернет адрес www.88koli.com, магазин на М-Тел или се обадете на безплатния номер 8888.

по темата: „88 коли Volkswagen Polo за 88 дни ще спечелят клиентите на М-Тел”

добавете коментар...

  1. БИВШ РЕДОВЕН КЛИЕН НА М-ТЕЛ

    ИЗМАМНИЦИ.ИЗМАМИХА ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ХОРА ПРЕЗ 2007 ГОДИНА И ДЪРЖАВАТА В ЛИЦЕТО НА ПРОКУРАТУРАНА НИТО ИМ ПОВДИГНА ОБВИНЕНИЕ НА М-ТЕЛ ПО МЛ.209 ОТ НК,НИТО ДЪРЖАВНИТЕ КОМИСИИ-КЗП,КЗК,ФПОБЪРНА ВНИЧАНИЕ НА ХИЛЯДИТЕ ЖАЛБИ ДО ТЯХ И НЕ ЗАЩИТИ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. НЕ СКЛЮЧВАЙТЕ ДОГОВОРИ С М-ТЕЛ,НЕ КУПУВАЙТЕ ТЕХНИ КАРИ И ВАУЧЕРИ.ДА ОБЕДНЕЯТ ДО НУЛАТА.ОСЪДИХА С ВЛИЯНИЕТО СИ НАД СЪД.СИСТЕМА ХИЛЯДИ ХОРА.ВНИМАВАЙТЕ КАКВО ПОДПИСВАТЕ ПРИ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ.

Коментар