Мощни цветни машини пусна Xerox у нас

Три нови модела от серията устройства за професионален цветен печат DocuColor пусна на българския пазар Xerox. Мултифункционалните А3 системи Xerox DocuColor 242, 252 и 260 надграждат вече наложената на пазара серия DC 250, позната още под името Olympia.
“В България Xerox е пионер в превръщането на цифровия печат в услуга и изнасянето му в непосредствена близост до клиентите. Това стана с помощта на една жива легенда – Xerox DC12, която постави началото на комерсиалния печат в страната ни преди 5 години”, коментира Огнян Киряков, генерален директор на Xerox България.
В момента стотици машини DC12 печатат в България. Преди година и половина се появи наследникът DC250, а сега излизат три нови модификации на машината. При Olympia са вградени технологии директно от големите производствени преси, поясни Киряков.
Xerox DocuColor 242, 252 и 260 предоставят изображения с резолюция 2400 x 2400 dpi, с много висок контраст при фините детайли, линии и полутонове. Резултатът е вярна регистрация на цветовете и точно напасване на изображението при двустранен печат. Точността и постоянството на цвета се постига чрез професионално калибриране.
Новите системи печатат и върху релефни медии и са лесни за управление, благодарение на големия сензорен екран и потребителския графичен интерфейс. Мощните контролери гарантират по-бърза работа с тежки графични файлове.
Скоростта на печат при Xerox DocuColor 242, 252, 260 е съответно 40/55 ppm (страници в минута в цветен/черно-бял режим), 50/65 ppm и 60/75 ppm. Първата страница излиза за 10.7 секунди в цветен режим и за 4.3 секунди в черно-бял.
Благодарение на патентования от Xerox тонер “Emulsion Aggregation High Grade” се постигат изображения с постоянно качество. Има възможност за избор на степента на гланц на изображението, както при копиране, така и при печат.
Новите системи работят с широка гама от медии – при ръчно подаване до 300 gsm, а през стандартните тави до 220 gsm, с автоматичен дуплекс – до 176 gsm.
Печатащи системи DC 242, 252, 260 са насочени към маркетингови изследователски компании, рекламни агенции, консултантски бюра, дизайнерски студия, както и към фирми в сферата на професионалния печат – от малки печатни студия до големи дигитални центрове, поясни Валентин Митев, маркетинг мениджър на Xerox България.
Предлагат се и множество допълнителни модули за довършителни операции, с които могат да бъдат надграждани устройствата. SMart Kit позволява на потребителите сами да подменят части и консумативи в машините – фюзер, барабан и тонер. Според статистиката на Xerox, средното време за сервизиране на DC250 е 4 часа на месец.

Коментар