Водещ издател на игри отвори студио в България
Ubisoft започва с екип от 34 души, планира още назначения
29-06-2006
Компанията Ubisoft, водещ издател на развлекателен софтуер, обяви официално откриването на свое студио в София. Екипът се състои от 34 човека, с планове до края на годината да нарасне на 60.
Компанията Ubisoft, водещ издател на развлекателен софтуер, обяви официално откриването на свое студио в София. Екипът се състои от 34 човека, с планове до края на годината да нарасне на 60.
Основната група от 11 специалисти са работили до момента в студиото на Ubisoft в Румъния, като са участвали активно в създаването на играта “Blazing Angels: Squadrons of WWII” за платформата Xbox 360.
Новият екип ще започне работа по две заглавия. Първото е свързано с хитовия телевизионен сериал CSI. Екипът ще разработва конзолната версия с име “CSI: Three Dimension of Murder”. Следващият проект на студиото в София е създаване на компютърна версия на едно от култовите заглавия на Ubisoft – “Rayman”, което в новия вариант ще се казва „Rayman Raving Rabbids”. Ръководител на проекта е създателят на Rayman – Мишел Ансел.
В портфолиото на Ubisoft има заглавия, които през годините са били хитове в геймърското общество. Такива са “Rayman”, “Prince of Persia” (която със своята поява през 2003 г. спечели приза “игра на годината”) и поредица от игри, свързани с известния писател Том Кланси. Сред тях са “Rainbow Six” и една от любимите игри на много геймъри – “Splinter Cell”, която печели приза “екшън–адвенчър игра на годината” на Е3 през 2002 г., а нейното продължение “Pandora Tomorrow” бе отличено със същия приз.
“Откриването на нашето ново студио в България е част от съществуващата стратегия на Ubisoft да разработва по–важните заглавия в рамките на вътрешни екипи, което води до креативност и иновация”, каза Кристин Бърджис-Куемард, изпълнителен директор на студията на Ubisoft по целия свят. „Основният екип от разработчици в България вече доказа своите възможности и ние се надяваме да разширим това студио чрез наемане на още талантливи и млади компютърни инженери и артисти”.
За момента студиото не планира локализации на игри на български език, съобщиха мениджъри от Ubisoft. Това е възможно да стане на по-късен етап и при наличие на подходящ партньор. Ubisoft прилага диференцирана ценова политика, според региона, в който продава своите заглавия, уточниха от компанията.
Директор на новосъздаденото студио в България е Александру Йон Раду, който доскоро е отговарял за набора и обучението на персонала в Ubisoft, Румъния. Водещ артист в състава на екипа е Иван Балабанов, а водещи програмисти – Стефан Дюлгеров и Михаил Лозанов, който взема дейно участие в разработката на новата версия на “Rayman”. Технически директор на Ubisoft България е Илиан Стоянов.
opredeleno, i drugi zapadni firmi otwarqt tu razwoini zwena, towa e dobre, zashtoto shte se uwelichi zaplashtaneto na programistite
Vreme e veche i v bylgariq da se razviva
podobna deinost.
Spored men ima dostatychno kvalificirani i ambiciozni hora da vyrshat nuzhnata rabota.