Experian-Scorex организира Европейски Телекомуникационен Форум 2006 в Атина

29-06-2006 – Mmd
Experian-Scorex организира Европейски Телекомуникационен Форум 2006 в Атина
Experian-Scorex, световното подразделение за аналитични бизнес решения на Experian®, ще бъде домакин на най-известните телекомуникационни компании по време на Европейския телекомуникационен форум, който се провежда от 29 до 30 юни в хотел „Плаза”, Атина. Форумът, който комбинира официални презентации с работни сесии, има за цел да даде възможност на участниците да споделят знанието и опита си относно максимизирането на ползите в съществуващите отношения с клиентите и минимизирането на ефектите от отказване от услугата, просрочените плащания и измамите.
„Този форум ще бъде една чудесна възможност за всички участници да се запознаят с най-успешните стратегии и решения, които съществуват днес”, каза Стив Денби, директор „Бизнес развитие” на Experian-Scorex за региона на Източна Европа, Близкия Изток и Африка. „Секторът на телекомуникациите е една от най-конкурентно развиващите се индустрии, в която компаниите не спират да проучват различните начини да запазват портфолиото си от клиенти, да увеличат печалбите си и да подобрят обслужването на своите клиенти.”
„Работим с телекомуникационните компании вече много години и сме натрупали значителен опит в прилагането на техники, които сме използвали в други сектори на индустрията. Нашите решения и техники за анализ помагат на клиентите ни да управляват „цялостния жизнен цикъл” на отношенията с потребителите, като балансират нуждите на бизнеса с нуждите на потребителите. Щастливи сме, че сме доверен партньор на много от известните компании и това събитие засилва голямата ни отговорност към индустрията.”
Двудневният форум ще предостави на различните участници – главни изпълнителни директори и директори „Управление на риска и измамите”, възможността да се запознаят с най-добрите практически стратегии за управление на риска и развиващи се техники, които могат да бъдат реализирани и интегрирани в техните бизнес дейности. Сесиите, които включват конкретни примери, ще изучават начините за управление процеса на привличане на нови клиенти, както и управление на съществуващата клиентска база на компаниите, използвайки усъвършенствани решения като Strategy Optimization, които могат да помогнат за увеличаването на приходите, намаляването на случаите на клиенти, които отиват при конкуренти и подобряването на обслужването на клиентите. Също така, в един сектор, където загубите от измами нарастват със застрашителни размери, програмата ще постави акцент върху това как индустрията може да се защити от тази заплаха, прилагайки техники като обмяна на данни, които са пожънали успехи в други сектори на бизнеса.
Experian-Scorex е световен лидер в разработването на системи за бизнес решения. Софтуерните продукти на компанията подпомагат взимането на милиарди решения годишно от клиенти в повече от 60 държави. . Бизнес системите разработвани от Experian-Scorex о обхващат анализи, предсказващи бъдещо поведение, технологии подпомагащи взимането на решения и стратегическа оптимизация, които обогатяват данните за физическите лица и фирмите и позволяват на институциите ефикасно да управляват отношенията със своите клиенти.
Системите за бизнес решения, използвани по време на цялостния “жизнен цикъл” на отношенията на нашите клиенти с техните клиенти, дават възможност на организациите да увеличат приходите си, да управляват и контролират кредитния риск и измамите, да намаляват оперативните разходи и по този начин да увеличават цялостната си доходност. Experian-Scorex работи в тясно сътрудничество с бизнес средите от различни сектори на индустрията, включително финансовите услуги, търговията на дребно, телекомуникациите, лизинговата дейност, автомобилния бизнес, застрахователната дейност и комуналната сфера.
Софтуерните решения и услугите, които предлага Experian-Scorex са насочени към предоставянето на подробна информация от всички източници на клиентски данни, за да се изгради цялостна картина за нуждите на клиента и финансовата му стабилност. Този подход към клиентите и възможността да се предоставят нужните решения е от особено значение, особено в банкирането на дребно, където клиентите разполагат с повече от един продукт.  Над 20 години Experian-Scorex предоставя такива решения на повечето от най-големите финансови институции в света, като им помага да управляват успешно комплексните взаимоотношения със своите клиенти.
Като част от световната организация на Experian, Experian-Scorex има повече от 30 годишен опит в управлението на бази данни за кредитни справки, обогатяването и надграждането на базите данни и предоставяне на скоринг модели. Experian-Scorex дава възможност за връзка с повече от 70 кредитни бюра в различни страни. Със своите 30 офиса по света, фирмата е квалифицирана по един уникален начин, окозвайки подкрепа на бизнеса Tна местно, национално, регионално и световно ниво.
Централите на фирмата са в Нотингам, Великобритания, Монако и Коста Меса, Калифорния, САЩ. За повече информация: www.experian-scorex.com
Experian-Scorex е част от групата на Еxperian®.  Experian има 12,500 служители, които подпомагат клиентите в повече от 60 държави, а годишните продажби на компанията надхвърлят 1.7 милиарда британски паунда. За повече информация: www.experian.com

Коментар