Китайският компютърен гигант Lenovo планира да спре предсрочно използването на логото на IBM. Това ще стане преди летните олимпийски игри в Пекин следващата година, съобщава ZDNet.
Lenovo придоби РС бизнеса на IBM преди три години и в момента е четвъртият по големина производител на компютри в света. Преждевременното отказване от бренда на IBM е продиктувано от постигането на по-добри от очакваните резултати на пазара, обясняват от китайската компания.
Ние сега сме по-силна и по-здрава компания, казва шефът на Lenovo Уилям Амелио в съобщение до медиите, визирайки резултатите от няколко последователни тримесечия.
Приходите на Lenovo за последното тримесечие достигнаха $4.4 млрд., което е ръст с 20% спрямо същия период на миналата година, а печалбата се утрои до $105 млн.
Според Амелио, решението за напълно преминаване от бренда IBM към Lenovo в линията ThinkPad продукти две години преди планираното е важен знак за прогреса на компанията.
През 2007-ма лаптопът ThinkPad навърши 15 години. Lenovo стартира кампания “Best Engineered PCs" и ще използва позицията си на глобален спонсор на игрите в Пекин през 2008-ма за налагане на своя бренд.