Таблетите под управление на Android изпревариха по обем на продажбите епълските iOS устройства. Според проучване на ABI Research, през второто тримесечие на годината пазарът на Android таблети доближава и по приходи този на iPad.
Успехът на Andorid се обяснява с нарастващата популярност на таблетите на Samsung, който е основен конкурент на Apple.
Според ABI, в периода април-юни доставките на таблети са намалели със 17% спрямо първото тричмесечие, но растат с 23% на годишна база.
Повечето продажби се падат на 7-инчовите устройства. Делът на iPad mini възлиза на 60% от всички продажби на iPad и 49% от приходите, сочат данните на анализаторската компания.
Тенденцията към мини таблети променя структурата на доходите на Apple. Въпреки че iPad mini не е евтин, този модел носи по-малко печалби на Apple. По данни на ABI, средната цена на епълски таблет е намаляла със 17% и бързо се доближава до средната пазарна цена на таблетите въобще, която пък се е увеличила със 17%.
Apple доминира на пазара за таблети от момента на възникването му, тъй като компанията практически нямаше конкуренция на iPad. С появата на други играчи делът на Apple започна да намалява чувствително, но компанията все още печели най-много от този пазар.
проучването не е вярно .. таблетите на cамcунг не cтруват .. приходите cа едно а печалбата cъвcем друго … за да имаш виcока печалба трябва да имаш виcока ефективноcт …при apple тя е почти на 87% … а при cамcинг е поне наполовина ..
Ти използвал ли си таблет Nexus или си приказваш да не заспиш?
Количество за сметка на качество. Нищо ново под небето 🙂