Решения на Samsung създават интерактивна шопинг среда

SAMSUNG CSC

Информацията за стоките се представя динамично чрез видеостени в различни формати и ротация на образите

Samsung показа решения за Digital Signage в столичния търговски център The Mall, предназначени за търговците на дребно. С помощта на новите технологии търговците могат да подобрят зрителното изживяване и да създават интерактивна среда за пазаруване.

Интегрираната система от екрани показва въздействащи визуални образи и ангажиращо съдържание, с ярки цветове дори на директна слънчева светлина. Информацията се представя динамично чрез видеостени в различни формати и ротация на образите, като целта е привличане на вниманието на потребителите.

Търговците могат да управляват дисплеите дистанционно и да предлагат таргетирани послания в правилния момент и на точното място. Софтуерът за управление улеснява интегрирането на допълнителни дисплеи, когато това е необходимо.

„Решенията на Samsung, които показваме, са своеобразна собствена електронна медия с много ниска себестойност, лесна за ползване и управление. Технологията позволява съдържанието да се подбира според конкретни ситуации, за да бъде максимално въздействащо”, заяви Шакир Ахмедов, мениджър на ИТ дивизията на Samsung Electronics за България.

В столичния The Mall се намира и първият Samsung Experience Store в България, в който компанията представя най-новите си продукти, вкл. таблети, смартфони, лаптопи и фотоапарати, както и услуги за ъпдейт, обучения, настройки и прехвърляне на данни на нови устройства.

Коментар