Жетони за сваляне на музикални парчета ще се предлагат заедно с напитките на PepsiCo. Кампанията стартира от февруари следващата година в САЩ, твърди публикация в The Times.
.jpg)
Според информациите към момента, PepsiCo ще прикрепи към своите напитки пет милиарда жетона. Всеки потребител, който събере пет от тях, ще може да ги замени с безплатна музика.
Песните ще бъдат без DRM защита. Както е известно, Universal и EMI са първите лейбъли, които вече се отказаха от DRM, и именно те ще бъдат партньори на PepsiCo.
При пет милиарда жетона, които ще осигурят на потребителите 1 милиард песни, и при пазарна цена от 0,99 цента на едно музикално парче без DRM защита, излиза, че PepsiCo ще раздаде музика за близо 1 милиард долара.