Електронното обучение си пробива път на българския пазар

Електронното обучение по модела “Софтуерът като услуга” (SaaS) си пробива път и на българския пазар. Технологии за по-лесно и достъпно ползване на програми за обучение в различни организации представи през седмицата компанията ЕMbient, заедно с партньорите си Vereo и eBG.
„С повишаване на мобилността и изискванията не само за все повече познания в различни области, но и за най-новата информация, електронното обучение се налага в световен мащаб. Компаниите изискват все повече програми с доказана стойност”, каза Стоян Арабаджийски, изпълнителен директор на EMbient.
Българската платформа за електронно обучение ePortal предоставя съдържание от над 3 000 курса, допълни Арабаджийски. Идеята за ePortal следва бизнес модела ”Софтуерът като услуга” (SaaS). Това е иновативна тенденция, при която функционалността на приложенията се доставя чрез абонаментен модел в Интернет.
Клиентът не придобива собственост върху софтуера, а вместо това наема цялостно решение, което му е предоставено непряко. По този начин се намаляват до минимум бъдещите разходи за поддръжка, защото вече няма нужда от поддържане на разнообразни платформи и версии, уточниха от компанията.
Цената на SaaS приложенията е образувана на базата на отделния потребител, понякога с относително малък минимум от потребители и по-често с допълнителни такси за съхранение и за извънредна пропускателна способност.
“Нашата цел е да помогнем на компаниите да обвържат обучението със стратегическите си бизнес цели. Те могат да обучат служителите си на база ключови бизнес цели, да дадат по-бърз старт на нови продукти/проекти, да подобрят обслужването на клиентите си и да повишат тяхната лоялност”, заяви Арабаджийски.

Коментар