Модели на Гуен Стефани са достъпни в БГ сайт

Сайт на български език с модели на известната изпълнителка и дизайнер Гуен Стефани стартира НР. Интернет инициативата е част от новата стратегия Print 2.0 и подкрепящата я маркетингова кампания “What do you have to say?” на ИТ гиганта.
Потребителите могат да съчетаят собствените си разработки с безплатен дизайн, вдъхновен от модната линия „Harajiku Lovers” на Гуен Стефани, и да принтират картички, CD етикети, забавни хартиени кукли и др. Като използват технологията HP Tabblo, феновете имат възможност да комбинират своите снимки и текст в книга с уникални изображения от настоящото турне на Гуен Стефани “Sweet Escape”.
Сайтът е разработен на български език и съдържа няколко секции. В “Хартиени кукли” най-малките потребителите могат да се забавляват и да развиват въображението си, като превъплатят себе си и своите приятели в образа на Гуен и нейните момичета Хараджуку. Момичетата Хараджуку са четирите танцьорки, които участват на концертите и в клиповете на известната изпълнителка и се отличават с характерно облекло, което налага нови стандарти в младежката мода.
Младите посетители на сайта имат възможност да създадат свои хартиени кукли, като изберат очите, прическата и дори сценични костюми, след което да ги разпечатат, за да украсят своята стая или да подготвят оригинални коледни подаръци за приятелите си.
В секцията “Стилът на Гуен за вас” потребителите могат да изберат илюстрация от колекцията проекти на Гуен Стефани и свободно  да ги използват за създаване на оригинални плакати, честитки, картички и мултимедийни дискове.
А във “Влезте в света на Гуен” посетителите на сайта ще видят рекламния клип с известната изпълнителка, който се излъчва в рамките на кампанията “What do you have to say?”.
Стратегията на HP Print 2.0 набляга на три основни момента: цифров печат от следващо поколение; улесняване на печата от Интернет; създаване и разпространение на цифрово съдържание към всички потребителски сегменти.
За да представи стратегията, HP организира “What do you have to say?” – международна маркетингова кампания, която помага на потребителите да изразят себе си чрез онлайн инструменти за създаване и публикуване на цифрово съдържание по нови начини.

Коментар