Зрителите възприемат рекламата в ТВ програми с 47% по-добре в интернет, отколкото на телевизора. До този извод стига проучване на Simmons, поделение на компанията Experian Research Services.
Онлайн рекламата достига по-добре целевата аудитория, твърди изследването, което оценява привлекателността на ТВ програми, вестници и списания по няколко показателя, вкл. информативност, интерес от аудиторията и обективност.
Ефективността на онлайн рекламата е 17% по-висока, отколкото на печатната, установява проучването. Интересът към сайтовете на периодичните издания пък е с 15% по-висок, отколкото към печатните версии на самите издания.
Най-високо ниво на възприемане на съдържанието и рекламата е отчетено сред женската аудитория и младежите. Мъжете и възрастните отстъпват по този показател.
Представителите на всички възрастови групи обаче са съгласни, че интернет може да се счита за също толкова надежден източник, колкото са вестниците и телевизията, заключава проучването.