Днес Корпорация Xerox разкрива най-голямата трансформация на своята корпоративна идентичност, за цялата история на компанията. Новият бранд е създаден, така че да отговаря на съвременната клиентски-ориентирана философия на компанията и на непрестанно развиващите се иновационни идеи, продукти и услуги.
“Xerox се трансформира в компания, която е тясно свързана с клиентите на богатия на информация дигитален пазар, споделя Ан Мълкахи – Главен Изпълнителен Директор на Xerox Корпорация. „Нашата нова корпоративна визия отразява самите нас, пазарите на които работим и служим и иновациите, които ни отличават в индустрията. Ние продължаваме да се разширяваме към нови пазари, да създаваме нов бизнес, да придобиваме нови източници на възможности, да развиваме технологии, които внедряваме в нови индустрии. Всичко това правим бързо, лесно и изгодно за нашите клиенти.
Новото лого на Xerox представлява графично изписване на името Xerox с малки букви, в ярък червен цвят. Хоризонтално до тях е разположен символ във формата на сфера, върху която се пресичат две линии, образуващи буквата “X”. Логото изобразява връзките на Xerox с клиентите, партньорите, индустрията и иновациите, и е графично разработено за ефективно приложение върху всякакъв тип носители.
През последните пет години, наред с пускането на нови безпрецедентно бързи продукти, компанията осъществи голям напредък в развитието на своите печатащи и копирни системи и направи значителни инвестиции в разработването на софтуер и услуги:
§ Новите технологии и услуги са генерирали приходи за компанията от милиарди долари. През третото тримесечие на 2007, предоставените услуги от компанията са генерирали 2,5 милиарда долара приходи и 8 процента растеж в сравнение с предишната година.
§ През последните години Xerox удвои своите изследователски проучвания, свързани с услуги.
§ Компанията непрекъснато ускорява внедряването на цветния печат в офисната среда, чрез технологии, които го правят достъпен и лесен за използване.
§ Xerox е пуснала на пазара повече от 100 продукта през последните три години, създавайки най-широкото продуктово портфолио в историята на индустрията и в своята собствена.
§ Енергоспестяващите продукти, като мултифункционалните системина Xerox, безотпадните технологии, рециклирането на тонери, твърдото мастило без касети и други еко-ориентирани средства, доказват, че днес Xerox предлага на своите клиенти решения за тотално управление на документи, чрез природосъобразни методи.
Новият корпоративен имидж подчертава силата на Xerox като водеща световна компания за управление на документи.
„Когато погледна отстрани развитието на Xerox, виждам превръщането й от компания за копиране и печат в истински партньор, който помага на бизнеса да управлява ефективно информацията, независимо дали тя е на дигитален носител, хартиен или и на двата едновременно – споделя Анжел Бойд, вице-президент и генерален директор на Imaging/Output Document Solutions, IDC. „В същото времекомпанията успя да спечели много нови клиенти на нови пазари по целия свят. В този контекст, промяната на корпоративната идентичност е логична следваща стъпка. Днес имиджът на Xerox е на технологична иновативна компания.”
Корпоративната интернет страница http://www.xerox.com, също има нова облик в унисон с новата корпоративнавизия. Компанията вече стартира промяна на логото върху продукти, устройства, комуникационни средства и маркетингови материали. Очаква се това да отнеме около 18 месеца. Fuji Xerox – джойнт–венчър компания между Xerox и Fujifilm Corporation, която маркетира Xerox системите в почти цяла Азия, ще направисъщата промяна в бранда.
Новото лого е резултат на обширно, глобално проучване, което бе проведено сред служители, партньори и клиенти на компанията и разработено от Interbrand. Новата корпоративна идентичност на компанията най-напред бе представена пред 57 000 служители на компанията по целия свят, лично отАн Мълкахи и Урсула Бърнс, чрез уеб-видео връзка.
В допълнение на новото лого, са разработени и нов шрифт и визуални елементи, в палитра от осем цвята,които елементи могат да се прилагат върху широк диапазон от носители и медии – от печатни до интернет и интерактивни презентации.