Херти АД обнови сайта си, преди да излезе на борсата

Шуменската компания Херти АД, която е основният производител на алуминиеви и пластмасови капачки в България, представи новия си уеб сайт www.herti.bg, две седмици преди първичното публично предлагане на акции на компанията.
На сайта Херти предоставя актуална информация за дейността, структурата и продуктите си. Потенциалните инвеститори могат да разгледат проспекта за първичното публично предлагане, резюме на проспекта и документа за предлаганите ценни книжа в секцията „Връзки с инвеститорите”.
Херти АД произвежда различни видове капачки от алуминий и пластмаса за хранителната и фармацевтичната индустрия, като държи 90% от пазара в България. Около 80% от продукцията на компанията се изнася в над 30 страни по света – ЕС, Турция, Русия и бившите съветски републики. Капацитетът на производственото предприятие е над 1.5 млрд. капачки годишно.
Компанията притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000 и прилага принципите на корпоративно управление.
Емисията, която ще бъде предложена за продажба, е в размер на 3 милиона нови и до 1.4 милиона стари акции от капитала на Херти АД. Резултатите от подписката и разпределението на акциите, на база метода „букбилдинг”, ще бъдат обявени на 28 януари т.г.
Средствата, набрани чрез първичното публично предлагане, ще бъдат използвани за финансиране на четиригодишна инвестиционна програма и за повишаване на производствения капацитет на компанията. Водещ мениджър на емисията е Райфайзенбанк (България) ЕАД.
Херти АД е създадена през 1993 г., като освен в България налага своята марка в чужбина чрез дъщерни компании във Великобритания, Румъния и Франция.

Коментар