През изминалата година името на Google е по-често споменавано в пресата отколкото това на Apple, въпреки многото новини, дошли от Купертино, сочи статистика на Dow Jones.
Световната англоезична печатна преса (телевизията и интернет не са анализирани) е споменала брандовете Google и Apple съответно 123 769 и 120 451 пъти в периода 1 януари – 1 декември 2012 г. За сравнение, в предходната година Apple оглавяваше рейтинга на най-обсъжданите компании с показател от 165 100, докато Google имаше 114 954.
През септември печатните издания са писали повече за Apple, отколкото през останалите месеци. Това се обяснява с факта, че в началото на есента компанията показа най-очакваните продукти със своята марка – смартфоните iPhone 5S и iPhone 5C.
Що се отнася до Google, пикът на интереса към компанията се оказва през май, когато се състоя световната конференция за разработчици Google I/O, макар че самото събитие премина без гръмки анонси.
За Microsoft годината ще се запомни с големите загуби от бизнеса с таблети, придобиването на подразделението за телефони на Nokia и пускането на второ поколение геймърски конзоли Xbox.
Тези събития са осигурили на софтуерния гигант 84 174 споменавания в пресата и трета позиция в класацията на Dow Jones. В топ 5 попадат още Boeing (84 000) и Bank of America (71 000).