Повишено търсене на услуги от тип контактни центрове за телемаркетинг и управление на вземания очаква компанията Mellon България, доставчик на технологии и услуги с добавена стойност за финансовия сектор и други големи организации. Предпоставка за това е динамичното развитие на потребителското кредитиране, посочиха от компанията.
Mellon България обяви 150% ръст на приходите си през 2007 година, които възлизат на 2.5 млн. евро – срещу 1.0 млн. евро през 2006. Тези резултати са в унисон с общата тенденция на ръст на „Mellon Group of Companies“, чиито финансови показатели нарастват средно с 25% годишно.
През 2008 г. компанията очаква 50% нарастване на своя персонал, по думите на изпълнителния директор Константинос Спиропулос.
С оглед на развитието на финансовите организации в България и на ускорената реализация на техните планове за заемане на пазарни дялове в секторите на банкирането на дребно и потребителското кредитиране, „Mellon Bulgaria“ ще наблегне на ATM устройствата („Diebold“), POS терминалите („Gemalto“), EMV картите („Gemalto“) и електронните системи за сигурност („Thales“).
Компанията си сътрудничи с „Euronet“за доставка на ATM устройства и с „ОББ – AIG Life“ за телемаркетингови услуги, като същевременно навлиза на пазара на услуги от тип контактни центрове за управление на вземания. Mellon отчита също увеличени продажби на продукти за физическа сигурност и автоматизация на клонови мрежи.