20% ръст в колективното пазаруване у нас

Колективното пазаруване е спестило десетки милиони левове на потребителите през 2013 г.

Колективното пазаруване е спестило десетки милиони левове на потребителите през 2013 г.

Секторът на колективното пазаруване у нас е отбелязал ръст от 20% през миналата година, по данни от водещите агрегатори на оферти. VsichkiOferti.bg отчита над 500 000 закупени ваучера и спестени над 18 милиона лева от потребителите през отминалата година.

Наблюдава се над 50% ръст в плащанията с кредитни карти, въпреки че все още предпочитаният метод за плащане остава Easypay, сочи статистиката на компанията.

Най-купувани са туристическите оферти (65-70% от всички продажби), като преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция. На второ място по продажби са офертите от категория красота, които включват предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.

Възходящата тенденция от миналата година се запазва и през първите месеци на 2014 г. и се очаква нов ръст от 20%, коментира Теодор Кафеджиев, собственик на VsichkiOferti.bg.

Коментар