AMD даде старт на нова партньорска програма, в рамките на която ще разшири достъпа до решения, финансови стимули и техническа поддръжка.
AMD Partner Program цели да усили връзките на компанията с нейните глобални партньори в каналите за дистрибуция. Програмата се базира на три крайъгълни камъка – Aspire, Motivate, Design – и въвежда добре очертани и прозрачни критерии, по които AMD ще предлага широка подкрепа на различните нива на партньорство.
Партньорската програма на AMD категоризира дистрибуторите, системните интегратори, ритейлърите (вериги магазини) и е-тейлърите (онлайн вериги) като Elite, Premier, Provisional Premier, и Select партньори, на базата на критериите очертани в програмата. Когато партньорите се „издигнат” до по-високо ниво, те мoгат да получават повишено ниво на ползи.
Новата значка „Hero Builder” (интегратор-герой) е допълнителен стимул, с който ще бъдат отличавани влиятелни, специализирани системни интегратори, които са ултра-AMD ентусиасти. В зависимост от нивото на партньора, Hero Builder-компаниите ще получават допълнителна подкрепа, както и изключителен ранен достъп до избрани технологии на AMD.
През последната година AMD въведе няколко нови технологии със следващо поколение APU и характеристики на хибридна системна архитектура, както и AMD Radeon графични процесори от R-серията. Но тези продукти не могат да успеят без силен и жизнен канал, който да ги доставя до клиентите, коментира Рой Тейлър, корпоративен вицепрезидент продажби в AMD.
Под ръководството на Ейми Макфарланд компанията преразгледа програмата за канала на дистрибуция и направи значителни подобрения в нея. AMD се надява промените да подпомогнат бизнеса на партньорите от канала на дистрибуция в глобален план.
Когато партньорите се регистрират като част от новата AMD Partner Program, те получават достъп до защитен портал за партньори – AMD Partner Portal. Порталът предлага помощни инструменти за продажба, маркетинг ресурси, обучения по продуктите, видео-клипове, ревюта и новини за продуктите, както и поддръжка с най-новите драйвери и други.
Абе User, кой ти мисли за софтуер и драйвери 🙂
Важно е да има маркетинг, да се харчат едни пари, да се шуми в пространството.
Клиентската поддръжка идва вече когато си ПРОДАЛ…кво ги интересува клиента после 🙂
Да помислят за по-добра поддръжка със софтуер и качествени драйвери вместо да се занимават с простотии като интегратор-герой за така наречените търговци интегратори, които продават щайги и сглобяват само кутии …