Телевизорите с ултрависока резолюция (UHD) се продават добре тази година, но пазарът все още не е узрял. Японският гигант Sony разбира това и очаква да извлече доста ползи от UHD TV.
В последното десетилетие ситуацията в Sony е доста противоречива. Успехите се редуват с проблеми, като например хакерските атаки срещу мрежата на PlayStation.
Японската компания обаче не е застрашена от срутване, тъй като има доста козове в ръцете си. Пазарът на UHD TV е един такъв коз, с който Sony ще играе тази година.
Sony планира да увеличи доставките на 4K-съвместими телевизори с 300%, пише digitimes.com. Като цяло, през настоящата година компанията се надява да продаде 20 милиона LCD телевизора, което ще й отреди 10% от световния пазар.
Ако общите доставки на UHD телевизори в света достигнат 13-15 милиона броя през 2014 година, Sony може да пласира 1,3-1,5 милиона от тях. На този пазар компанията ще се конкурира със Samsung, LG, Panasonic, Philips и други производители.
Що се отнася до пазара за LCD телевизори в Япония, Sony държи 32% от него през първите два месеца на настоящата година, твърди тайванският източник.