От днес НЕТ ИС САТ насърчава своите клиенти да се обадят на любим човек или приятел, за да изпият чаша очарователно френско вино. Начинът клиентите да се сдобият с безценната рубинено-червена течност е игра-загадка. Тя е свързана с новата телефонна услуга на компанията и практиката на НЕТ ИС САТ в месечната такса на тарифите за Интернет да се включват минути за разговори в страната и чужбина.
Нещо повече – клиентите получават и безплатен телефонен апарат. Така дори за 20 лева на месец те не само ползват Интернет и гледат IP телевизия, но и говорят с роднини и приятели в цял свят напълно безплатно в продължение на 25 минути – към стационарни телефонни номера.
В играта на НЕТ ИС САТ всеки клиент може да спечели бутилка френско червено вино Фамилия Кастел Руж и включени минути за разговори, ако отговори правилно на 3 въпроса – телефонния код на европейска държава, характеристики на телефонната услуга и точен брой на включените минути за разговори в мрежата на НЕТ ИС САТ.
Групата Кастел е водещ винопроизводител във Франция, а в България техните вина ще бъдат пуснати в търговската мрежа до месец. Това прави подаръка на НЕТ ИС САТ още по-уникален: участниците в играта имат шанса да опитат първи в България вината на прочутата френска фамилия Кастел, позната в 53 страни по света и с ежегодни продажби от над 10 млн. бутилки.
Играта остава в сила до изчерпване на наградите и важи за участници, навършили 18 години. За да се включат в надпреварата, желаещите трябва да посетят някоя от касите на НЕТ ИС САТ, описани на адрес www.netissat.bg. В уеб страницата на компанията потребителите ще открият и всички условия на промоцията.