TechNews.bg
БизнесВодещи новиниНовини

Google изпревари Apple като най-скъп бранд

Google измести Apple на първото място в световната класация на най-скъпите брандове BrandZ за 2014 г. Проучването на Millward Brown оценява марката Google на 158,84 милиарда долара, а бранда Apple – на $147,88 млрд.

Брандът на Google поскъпна с 40% през последната година и вече е първи в класацията BrandZ
Брандът на Google поскъпна с 40% през последната година и вече е първи в класацията BrandZ

Сумарната стойност на всички марки в BrandZ Top 100 се е увеличила с 12% до 2,9 трилиона долара. Google е на върха с 40% ръст в стойността на бранда си, заради изключителната иновативност с очилата Google Glass, инвестициите в изкуствен интелект и многото партньорства, отбелязват авторите на класацията от Millward Brown.


[related-posts]


Apple оглавяваше класацията в последните три години, но стойността на бранда от Купертино е паднала с 20%, съгласно новото проучване. На трето място е IBM, който запазва стойността си на ниво $107,5 млрд., следван от Microsoft ($90,2 млрд.), чиято марка поскъпва с 30%.

McDonalds, Coca Cola и Visa заемат следващите три позиции, а челната десетка допълват AT&T, Marlboro и Amazon. Брандът на най-големия онлайн търговец е поскъпнал с 41% до $64,2 млрд.

още от категорията

Google планира изграждане на космически центрове за данни

TechNews.bg

Intel поскъпна от слухове, че ще произвежда процесори за Apple

TechNews.bg

За първи път от 15 години Apple може да оглави пазара на смартфони

TechNews.bg

Предлагаме на Google да изгради център за данни в България

TechNews.bg

Наближава ли краят на ерата на Тим Кук в Apple?

TechNews.bg

Тим Кук може да напусне Apple още следващата година

TechNews.bg

Коментари