GLOBUL организира двудневно обучение на ученици от цялата страна. 65 ученика от 19 града посетиха офиса на компанията на 21 и 22 февруари, за да получат практически знания директно от топ мениджърите на мобилния оператор. Инициативата е част от проекта на Джуниър Ачийвмънт България «Учебна компания», който GLOBUL финансира тази година.
„Ние в GLOBUL съзнаваме отговорността към младото поколение, която носим като една от водещите компании на българския пазар. Затова подкрепяме инициативи не само финансово, но и с познанията и опита, които сме натрупали. Ние предоставяме възможността на младите хора да реализират своите идеи и стремежи, за да се развиват и да стимулират икономиката на България,” заяви Соня Славчева, Директор Човешки ресурси на GLOBUL.
В рамките на два дни директори на Маркетинг, Продажби, Финанси и Човешки ресурси споделиха личния си опит и дадаха напътствия на младите предприемачи. Програмата включи лекции и дискуси, с които участниците бяха въведени в дейността и практиките на най-бързо развиващия се мобилен оператор. Идеята на семинара е в рамките на отделни лекции професионалисти от GLOBUL да споделят своя опит с младите мениджъри от учебни компании, за да им дадат насоки как по-добре да оптимизират различните отдели във фирмата си и как по-умело да я управляват.
Обучението е част от проекта «Учебна компания». Той е насочен към ученици от гимназии, които не са икономически профилирани. Програмата предоставя възможност на ученици да създадат и управляват реална компания. Целта е да се запознаят с теоретичната част на бизнеса и на практика да изградят лидерски качества, умения за общуване, вземане на решения, водене на преговори, организация, управление на времето и др.