София – 11 юли 2014 г. – Samsung Electronics получи специална награда – благотворително „Златно сърце” за своята кампания Samsung Smart Education.
„Златно сърце” са награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност, които се организират от списание Business Lady. Samsung бяха отличени за кауза „Обучение и развитие”, заедно с още 23 компании, които получиха награди в общо9 категории.
Samsung Smart Education e кампания на Samsung България, насочена към интегриране на съвременните информационни технологии в образованието. Кампанията съчетава интегриране на иновативни технологични устройства на Samsung и софтуерни решения за интерактивна образователна среда в учебния процес, която среда в крайна сметка подготвя едни добре обучени млади хора, способни да отговорят на нуждите на бързо развиващата се ИТ еволюция и с по-големи възможности за професионална реализация.
В рамките на кампанията у нас през 2013г. и 2014 г. бяха открити две Смарт класни стаи – в София и Пловдив, както и Лаборатория за иновации към Факултета по математика и информатика на СУ „Св. Климент Охридски”. Дигиталните стаи са оборудвани с най-съвременни технологии и софтуерни дигитални решения, предоставени от Samsung, които дават възможност за изцяло дигитализиран и интерактивен учебен процес. Кампанията в средните училища се реализира в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България, които предоставят учебно съдържание в областта на бизнес и предприемачество, което допълнително развива знания и умения, допринасящи за конкурентоспособността на завършващите ученици.
В Софийския университет – Факултета по математика и информатика, Samsung инвестира и в подобряване на учебното съдържание. Компанията организира курс за разработка на мобилни приложения в Лабораторията за иновации, чрез който са обучени младежи на възраст 18-25 години от различни учебни заведения. Младежите получават и помощ за професионална реализация на пазара на труда след приключване на курса със съдействието на JobTiger. Всички участници са сертифицирани от Samsung и СУ „Климент Охридски”.
Кампанията е комуникационно осигурена от BBDO Group / Proximity Sofia, които спомагат за нейното изключително успешно медийно популяризиране.