БТК предприе организационни промени, създава три направления

Управителният съвет на БТК прие нова структура на компанията. Създават се три различни направления – домашни клиенти, бизнес клиенти и продажби на едро, които трябва да доведат до по-бързо въвеждане на продукти на пазара, съобщава телекомът.
БТК и vivatel ще работят в една обща структура, става ясно от изявление на Бернар Москени, главен изпълнителен директор на компанията. Новата организация на работа е изградена върху принципа на обслужването на клиентите за всички услуги, които телекомът предлага – фиксирани, мобилни, интернет и др.
Трите нови структури ще бъдат подкрепяни от едно направление за обслужване на клиентите, което ще може да разпознава пълния профил телекомуникационни услуги, използвани от всеки клиент.
Любов Кирилова ще оглави направлението за домашни клиенти, а бизнес клиентите ще поеме Нейчо Величков. Грант Гайп ще ръководи обслужването на клиентите. Нов главен търговски директор ще ръководи тези направления, като в преходния период Бернар Москени и Гари Радклиф ще координират дейността им.
В същото време основните подкрепящи функции ще бъдат групирани в една организационна структура. „Финанси” на групата ще се ръководят от Елена Георгиева, а „Човешките ресурси” – от Евгения Георгиева. Правните дейности и „Регулация” ще бъдат управлявани съответно от Русин Йорданов и Павел Велчев.
В момента тече процес на оптимизация на структурите по експлоатация и информационни технологии. Севдалин Станев ще оглави експлоатацията на мобилните и фиксирани мрежи, включително и управлението на собствеността, а Ивайло Йосифов ще ръководи информационните технологии.
Останалата част от структурите на компанията остават непроменени. Новата организационна структура влезе в сила от началото на март. Тя трябва да превърне телекома в “оператор за интегрирани услуги с една визия, обща стратегия и еднакъв подход към клиента”, посочва Бернар Москени.

Коментар