От март водещата верига за мобилни технологии на българския пазар 2be стартира национална информационна линия 0700 12 222. На нея гражданите от цялата страна могат да получават информация за всички стоки и услуги във веригата, както и да се осведомяват за програмите на мобилните оператори, за алтернативни ценови решения, да правят справки за сервизни телефони, да подават заявки за съдействие при възникнали технически ситуации и др. Обажданията към националната информационна линия на 2be са на цената на един градски разговор.
Освен предоставянето на информация и консултации операторите на линията ще имат за задача и да приемат мненията и препоръките на гражданите. В информационния център работят девет експерта, които са специално обучени да съдействат бързо при решаването на технически въпроси. Работното време на линията е от 09 до 21 часа без почивен ден.
„Не е достатъчно само да се говори за надеждност на мобилните комуникации, достъпност на високите технологии и качествено обслужване трябва да се предприемат конкретни стъпки за предоставянето им на максимално голям брой граждани. С помощта на националния телефон ще скъсим максимално „разстоянието” между нас и нашите клиенти. Сега, ако клиентът има проблем или въпрос, само трябва да се обади, за да получи компетентно решение. На нуждите на нашите клиенти трябва да се отговаря бързо и от разстояние, без значение в кой край на страната са. Всеки ден, достъпно и отговорно. Затова създадохме националния телефон” -коментира Станислава Арнаудова, изпълнителен директор на 2be.
Новата услуга е част от стратегията на 2be да осигури на клиентите си надеждна мобилна комуникация и да направи високите технологии достъпни.