Проучване на Business Superbrands определи в-к „Капитал” за най-силна българска бизнес марка, а лидер сред глобалните брандове е Google, стана ясно вчера.
Първото издание на Business Superbrands за България представя историята, пътя на успеха и съвременните постижения на някои от най-силните бизнес брандове в страната. Проектът е част от глобалната програма Superbrands, която оперира в повече от 70 страни, и промотира водещите марки на националния пазар, както и добрите бизнес практики.
Включените в книгата на Superbrands брандове получиха правото на участие в изданието след регламентиран процес на селекция и оценяване от експертно жури – Борда на Superbrands, чийто председател тази година е изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стоян Сталев.
Членовете на Борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти, посочиха организаторите на кампанията.
“Инициативата на Business Superbrands е една възможност не просто да откроим успешните практики на българския пазар, но и да отбележим като цяло напредъка на нашата икономика”, каза Веселин Благоев – председател на Българската асоциация по маркетинг.
Общо 500 български и световни марки и компании бяха избрани за Business Superbrands у нас. На галавечерята в Централния военен клуб в София представители на 52 глобални и местни марки получиха награди от изпълнителния директор на световната Superbrands организация Еймън Седлър.