HP обяви началото на втория етап от глобалната маркетинг кампания „What do you have to say?” за региона на Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА) – поредната стъпка в стремежа за привличане на клиенти към революционната стратегия Print 2.0. Представяна от Джейк Бъртън, предприемач и основател на Burton Snowboards, кампанията има за цел да предостави на малкия и среден бизнес вдъхновяващи идеи и инструменти за изграждането на търговските си марки.
Джейк Бъртън и неговият екип споделят бизнес опит онлайн на адрес: hp.com/bg/burton. Сайтът предоставя на малките и средни компании достъп до информация и различни инструменти за печат, които не само ще им помогнат да разширят своя бизнес, но и ще ги научат как да подобрят работата на ИТ инфраструктурите си.
Посетителите ще научат и как Джейк Бъртън превръща бизнеса от идея в световноизвестна марка, както и кои принципи и технологии му помагат да преобрази компанията си във водещ производител на сноуборди в света. Брайън Джонстън, старши вицепрезидент глобален маркетинг в Burton Snowboards, споделя как материалите за печат и професионален маркетинг му помагат да изгради марката Burton, докато Кели Шеридън, ИТ директор в Burton, внася повече яснота за ролята на ИТ и печатните технологии в бързото превръщане на компанията от малък производител във водеща марка в света.
“Burton Snowboards е история за един изключителен успех и разкрива всичките спадове и моменти на възход, с които Джейк и неговият екип се сблъскват докато изграждат компанията си от нулата”, споделя Ребека о’Флеърти, вицепрезидент и маркетинг директор на HP Imaging & Printing Group, EMEA. “HP иска да помогне и да насърчи бизнес потребителите като им предостави инструменти и технологии, които ще позволят бъдещото развитие на компаниите им.”
Интерактивният Burton уебсайт ще бъде достъпен в над 30 страни, като на определени пазари представянето му ще бъде придружено с печатна и онлайн реклама. Кампаниите ще стартират тази седмица и ще продължат през цялата година.