Подходът на стандартизация е по-важен от всякога

„В резултат на стандартизацията ИТ отделите ще имат за поддръжка една по-опростена инфраструктура и по-малко проблеми в потребителската база” – Рамона Продеа, мениджър регион Източна Европа, AMD

„В резултат на стандартизацията ИТ отделите ще имат за поддръжка една по-опростена инфраструктура и по-малко проблеми в потребителската база” – Рамона Продеа, мениджър за Източна Европа, AMD

С разширяване на нуждите на бизнеса в посока на все по-гъвкави режими на работа, на много компании се наложи да приемат факта, че са необходими различни устройства, които да посрещнат нуждите на различните техни служители – от ръководните екипи до отделите за продажби и работещите в офиса.

Това постави няколко предизвикателства пред ИТ професионалистите. С увеличаване на броя на моделите за посрещане на нуждите на потребителите става все по-трудно да се осигури високо ниво на поддръжка на разумна цена за нарастващия продуктов портфейл. В типичния случай това води до сегментиран и скъпо струващ модел на поддръжка. За да се рационализира ролята на ИТ екипа по поддръжка и да се повиши неговата ефективност, ИТ професионалистите трябва да възприемат стандартизационни решения, обхващащи широка гама от бизнеси.

Съществува грешната представа, че големите организации имат безкрайни ресурси, докато на практика те търсят стойност за похарчените пари, както всеки отделен човек. Групата Dr Pepper Snapple бе изправена пред подобно предизвикателство поради големия брой служители с разнообразни умения и изисквания. Инженерите във фирмата искат груба изчислителна мощ и висока производителност, докато мениджърският състав държи на малкото тегло и удобството за многобройни командировки. Освен това, търговците се нуждаят от достатъчно мощност, за да създават и представят ефективно своите презентации, заедно с издръжливост, за да изпълняват своите натоварени графици.

Когато търсите лаптоп, който да стандартизира използването на компютри в цялата компания, трябва да се съобразите с редица фактори. Първо и преди всичко, потребителите търсят лаптоп, който е лек, мощен и издръжлив, подходящ за една гъвкава работна среда и  осигуряващ една и съща производителност, независимо дали служителят е у дома, в командировка или в офиса. Ползите за екипа по поддръжка в ИТ отделите са много важни – системните администратори могат да изработят един софтуерен имидж вместо няколко за все по-нарастващия брой лаптопи. Групата Dr Pepper Snapple Group избра HP EliteBook 745, който им помогна да намалят разновидностите мобилни РС от 6 само на 3 стандартни модела. Мощният AMD APU с AMD Radeon графика осигури висока производителност за потребителите във всички области на дейност на компанията.

Високопроизводителните ускорени процесори от AMD PRO A-серията помагат за повишаване на производителността и съвместната работа в бизнеса не само като отговарят на текущите нужди на служителите, но и като предлагат нови пътища за иновативни дейности. Когато избират лаптоп за стандартни цели, в най-добрия случай крайните потребители очакват да могат да пускат приложения, да редактират документи, да провеждат видео-конференции и да сърфират в Мрежата едновременно, без забавяне при превключване между отделните задачи. Изборът на процесор с хибридна системна архитектура (HSA) е много ефективно решение, защото той максимизира производителността на лаптопа с интелигентна приоритизация на системните задачи между GPU (паралелна обработка) и CPU (последователна обработка) с насочването им към подходящия процесор.

Възприемането на подхода за стандартизация е огромна възможност да се подобри качеството на работната среда на служителите, като същевременно се повиши тяхната мобилност. С избора на правилния лаптоп от бизнес клас и поддържане на последователна политика в това отношение, крайните потребители в ИТ отделите ще имат по-малко грижи със съвместимостта. В резултат на стандартизацията ИТ отделите ще имат за поддръжка една по-опростена инфраструктура и по-малко проблеми в потребителската база, което ще доведе до повишена ефективност на ИТ разходите и по-доволни потребители.