Samsung обяви нов бизнес бранд на CeBIT 2015

Новият бранд Samsung Business обединява портфолиото от бизнес решения на корейската компания

Новият бранд Samsung Business обединява портфолиото от бизнес решения на корейската компания

Samsung Business е новият допълнителен бранд на корейския ИТ гигант. Брандът, обявен на изложението CeBIT 2015 в Хановер, обединява портфолиото от бизнес решения на Samsung и потвърждава корпоративния ангажимент на компанията.

В обсега на Samsung Business попадат специализирани и персонализирани предложения за потребители със специфични нужди от ритейл бизнеса, образованието, хотелиерството, здравеопазването, финансите и транспорта. Такива са например решенията Samsung KNOX за сигурност и управление на корпоративната мобилност.

Уон-Пьо Хонг, президент и главен маркетинг директор на Samsung Electronics, наблегна на „интернет на нещата” (IoT) за корпоративни цели и как компанията създава иновативна, отворена и колаборативна IoT екосистема.

„Прилагането на IoT в управлението на инвентара, енергийната ефективност и други области може да доведе до значителни подобрения. Въпреки това, за да се ускори внедряването на IoT, първо трябва да се справим с предизвикателствата, свързани със съвместимостта на платформата, анализа на данни и сигурността”, посочи той.

Внедряване на IoT от бизнеса води и до повече възможности за създаване на допълнителна стойност за клиентите, с по-голяма продуктивност и печалба, каза още президентът на Samsung.

Коментар