Samsung Business е новият допълнителен бранд на корейския ИТ гигант. Брандът, обявен на изложението CeBIT 2015 в Хановер, обединява портфолиото от бизнес решения на Samsung и потвърждава корпоративния ангажимент на компанията.
В обсега на Samsung Business попадат специализирани и персонализирани предложения за потребители със специфични нужди от ритейл бизнеса, образованието, хотелиерството, здравеопазването, финансите и транспорта. Такива са например решенията Samsung KNOX за сигурност и управление на корпоративната мобилност.
Уон-Пьо Хонг, президент и главен маркетинг директор на Samsung Electronics, наблегна на „интернет на нещата” (IoT) за корпоративни цели и как компанията създава иновативна, отворена и колаборативна IoT екосистема.
„Прилагането на IoT в управлението на инвентара, енергийната ефективност и други области може да доведе до значителни подобрения. Въпреки това, за да се ускори внедряването на IoT, първо трябва да се справим с предизвикателствата, свързани със съвместимостта на платформата, анализа на данни и сигурността”, посочи той.
Внедряване на IoT от бизнеса води и до повече възможности за създаване на допълнителна стойност за клиентите, с по-голяма продуктивност и печалба, каза още президентът на Samsung.