Сирма ще си партнира с индийски ИТ лидер

Сирма Бизнес Консултинг, специализирана в доставки и реализация на ИТ решения за банкови и други финансови институции, стана партньор на световно известната индийска компания Нюджен (Newgen). Сътрудничеството касае решенията за управление на бизнес процеси, уточниха от българската компания.
СБК ще добави в своя пакет функционалности като Имиджинг (Imaging), Документ мениджмънт (Document Management) и Автоматизация на работните процеси (Workflow Аutomation). Тези решения съдействат на всяка банка да постигне цялостна автоматизация на ключови процеси като разкриване на нови клиенти и сметки, обслужване на клиенти и кредитиране, поясниха от Сирма.
Софтуерът на Нюджен се отличава с разбираем потребителски интерфейс, който позволява на мениджъри и финансови анализатори лесно да моделират бизнес процеси и правила, без да е необходимо те да разбират от програмиране. Системата извършва динамичен мониторинг на всички бизнес процеси в рамките на организацията.
Решенията за Контент мениджмънт, които СБК ще предложи на работещите в банковия сектор, ще осигурят по-лесно изпълнение на променящите се процедури и закони, регламентирани от БНБ и други европейски финансови институции, посочиха от българската компания.
Клиенти на Нюджен (Newgen) по света са Deutsche Bank, HSBC, Standard Chartered, Prudential, Allianz, New York Life, Unilever и др. Компанията има офиси в Индия, Дубай, Англия, САЩ, а сега заедно със СБК, ще обслужва и българския пазар.

Коментар