Пазарът на таблети се срина през първото тримесечие

Продажбите на таблети намаляха драстично в периода януари-март, сочи анализ на Digitimes Research

Продажбите на таблети намаляха драстично в периода януари-март, сочи анализ на Digitimes Research

На световния пазар са доставени 49,08 млн. таблета през първото тримесечие на годината. Това е спад от 15,3% спрямо същия период на предходната година и с 35,3% по-малко отколкото през последното тримесечие на 2014 г., съобщи Digitimes Research.

На различните модели iPad се падат около 12 млн. броя от доставките. Още 19,1 млн. са таблетите с други марки, а доставките на т.нар. white-box устройства възлизат на 18 млн.

Най-голям дял – 27,2% от пазара имат компактните 7-инчови таблети. Устройствата с диагонал на екрана 7,9 и 8x инча държат съответно 17,1 и 10,4%. Други 24,1% заемат таблетите с екрани 9x инча, а 15,4% се падат на модели с диагонал на екрана 10x инча.

Водещ доставчик продължава да бъде Apple с 24,4% от световния пазар. Следват Samsung (17,9%), Lenovo (4,2%), Asus (3,5%), Microsoft (1,8%), TCL (1,6%), Amazon (1,3%), Huawei (1,2%), Acer (1,2%) и Dell (0,7%).

Коментари по темата: „Пазарът на таблети се срина през първото тримесечие”

добавете коментар...

  1. :o)

    хората се наплашиха от този калпав продукт…понеже масово се купуват само най-евтините таблети , а те имат ОГРОМНА дефектируемост.

  2. Jo

    Останалите са “White-box” или на български “куча марка”

  3. стк

    Общо е =57.8%.
    Какво стана с останалите 42.2%.???
    Много ще съм благодарен на автора, ако си допълни инфото.

Коментар