АВЕНДИ реализира 120% ръст на приходите от продажби през 2007 година

АВЕНДИ, компания на ВМ Финанс Груп и една от най-големите компании за маркетинг и дистрибуция на българския пазар, обяви приходи от продажби в размер на над 101 милиона лева за 2007 г. или ръст от 120% спрямо предходната година. През 2007 г. фирмата е реализирала нетна печалба в размер на над 5 милиона лева. Размерът на платените преки и косвени данъци за годината е 44 милиона лева, а броят на служителите нараства от 130 на 175 човека. През миналата година "Авенди" заема и третото място в класацията "Най-добрите работодатели в България" в категорията малки и средни предприятия на Hewitt Associates
«Нашият успех се дължи най-вече на усилията на нашите служители. Те са тези, които осигуряват отличното обслужване, надеждността на доставките, маркетинговата подкрепа и иновативния подход към клиента. От друга страна, постоянният растеж, който постигаме, вдъхновява екипа и му дава увереност, че е най-добрия. Премиумизирането на пазара, в смисъл търсене на качество, навлизането на веригите и влизането на страната в Европейския съюз, също ни помогнаха, защото бързооборотните стоки, които предлагаме, са от портфолиото на световноизвестни производители», коментира г-н Димитър Христов, изпълнителен директор на АВЕНДИ.
През 2007-ма година АВЕНДИ е инвестирала близо 4 милиона лева в обучения на персонала,въвеждане на ERP система, изграждането на нова модерна IT инфраструктура, модернизация на автопарка и складовите площи, и не на последно място в разширяване на покритието на пазара. В портфолиото на компанията има над 70 марки, разделени в три дивизии – храни, напитки и импулсни продукти. Фирмата работи с ключови клиенти – всички големи местни и чужди вериги, петролен канал, търговци на едро и голям брой магазини и заведения в цялата страна. В момента АВЕНДИ оперира през четири регионални центъра – София, Пловдив, Варна и Бургас, но има търговски екипи в почти всички големи градове на страната.
Бъдещите планове на компанията са в посока развиване на марките от сегашното си портфолио, договаряне на нови партньорства, доставяне на широк кръг услуги като универсален дистрибутор на бързооборотни стоки и разширяване на географското покритие в градове с над 20 хиляди души.

Коментар