Мобилната платформа Android стана лидер по обем на трафика от мобилна реклама и по приходи от нея през първото тримесечие, сочи докладът „State of Mobile Advertising” на компанията Opera Mediaworks. За първи път операционната система на Google изпреварва по приходи iOS на Apple.
На Android вече се падат 45,8% от всички приходи от мобилна реклама. iOS продължава да демонстрира най-висок потенциал за монетизация, в частност – най-добро съотношение на приходите от показвания на реклама. През първото тримесечие най-много приходи от показване на мобилна реклама генерира iPad.
Платформата iOS все още изпреварва Android по обем на трафика и приходи от мобилна видеореклама – коефициентът на пълно преглеждане на рекламните клипове сред потребителите на Apple е по-висок отколкото при потребителите на Android – 87,1% спрямо 76,7%.
Социалните мрежи и игрите са най-доходоносната категория за мобилна реклама, която през първото тримесечие изпревари категорията „музика, видео и медии”.
САЩ са лидер по показвания и приходи от мобилна реклама с дял от 61%. Като цяло, делът на показванията на видео реклами е нараснал 6 пъти – до 15% през първото тримесечие на 2015 г., спрямо същия период на предходната година, а приходите от нея вече са половината от общите.
Мобилна видеореклама ползват най-активно производителите на филми и ТВ-съдържание. Значителни суми за подобна реклама изразходват също производителите на храни, напитки и автомобили.
Превърнаха се хората в социални дебели със Социалните мрежи и игрите и още други безсмислици като наркотици, порно и т .н. …
Всичко ще се срине, когато не останат хора, които да вършат реална и полезна работа.