Глобалната мрежа става все по-достоверен източник на информация за американските топ мениджъри, за сметка на телевизията и печатните издания, установява проучване на компанията Ipsos MediaCT.
Повечето ръководители на US корпорации възприемат все по-често интернет като главен източник на делова информация. 73% от анкетираните шефове смятат уеб сайтовете за по-важни от вестниците, списанията и телевизията, докато през 2006 година подобно становище са имали 50% от мениджърите.
Над две трети от ръководителите на американски компании са заявили, че сега прекарват повече време в четене на информация от интернет, отколкото през 2006-а. Основните източници за топ мениджърите са новинарските секции на Yahoo и Google. С много висока популярност се ползват сайтовете на CNN и Wall Street Journal.
72% от американските ръководители считат, че за да се развива успешно, една компания трябва да следи постоянно технологичните новини. На интернет се гледа като на незаменим източник на актуална делова информация, обновявана непрекъснато.
Глобалната мрежа се явява и един от най-добрите канали за рекламодателите, ориентирани към бизнес аудитория, като същевременно ролята на традиционните средства за информация намалява, твърди още проучването.