България бележи един от най-високите ръстове на пазара за сторидж системи в Централна и Източна Европа, сочи анализ на IDC.
Продажбите на външни устройства за съхранение на данни у нас са нараснали със 17,9% през 2014 г. и възлизат на 9,6 млн. долара. Капацитетът на тези системи се е увеличил с 87%.
В същото време вградените сторидж решения бележат спад, а като цяло – общият пазар на хардуер за съхранение на данни се е увеличил през миналата година с 6,8%, достигайки 14,1 млн. долара в стойностно изражение.
Капацитетът на всички продадени сторидж продукти е нараснал с 50% спрямо предходната година и възлиза на 28 петабайта. Ръстът в България е един от най-високите в региона на Централна и Източна Европа и се дължи на силните продажби на устройства от среден и висок клас, отбелязва IDC.
HP, EMC и Huawei са трите най-продавани бранда у нас. Докато HP жъне успехи при всички категории устройства (нисък, среден и висок клас), Huawei увеличава пазарния си дял в резултат на навлизането в телеком сектора, а EMC запазва дела си само в системите от среден клас.
Хубаво е като “цитирате” IDC да прилагате конкретните числа и параметрите по които е класацията за трите “най-продавани” бранда у нас че иначе си е чиста спекулация 🙂
Купуваш си сторидж Хуавей и имаш по малко от всичките останали брандове … Крадат и въобще не им дреме на дръпнатите.