HP Imaging and Printing Group (IPG) за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) обяви, че ще продължи да ползва услугите на Publicis за BTL маркетингови дейности в 70 страни в Европа, Близкия Изток и Африка.
Решението на компанията е резултат от четиримесечна оценителна процедура, включваща множество международни агенции. HP и Publicis ще затвърдят партньорството си, което ще включва преструктуриране на европейския екип на Publicis за HP с цел да отговори по-добре на маркетинговите нужди на компанията. Една нова цифрова инфраструктура на Publicis ще даде нов тласък на BTL комуникация на HP. Преходът към новата организация ще започне веднага.
„От потребителски до корпоративен и широкоформатен печат, HP предлага водещи решения в индустрията и затова ни беше необходим партньор – лидер в областта си, който да ни помогне да развием още по-добре BTL маркетинга на компанията”, каза Жан-Пиер ле Калвес, вицепрезидент на отдел „Маркетинг" в IPG за EMEA. „С нетърпение очакваме разработването на вълнуващи кампании с Publicis, които ще увеличат продажбите на HP.”
Ричард Пиндер, главен изпълнителен директор на Publicis добави: „HP е безспорен лидер в сферата на печата и технологиите и ние знаехме, че трябва да отговорим на невероятната амбиция на компанията с напълно нов модел. Тази задача представлява една нова линия на съвместната ни работа, която ще затвърди позициите на HP на пазара”.
В подкрепа на кампанията „What do you have to say?”
Publicis ще продължи да работи върху някои елементи в подкрепа на отличената с награди маркетингова кампания „What do you have to say?” и BTL маркетинга на IPG в EMEA.